תקנון

ברוכים הבאים לחברת Happy Chair כיסויים שמחים לכיסאות התלמידים.

תקנון


1 .מבוא

1.1 .הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על מחברת Happy Chair, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בין הלקוח לבין חברת Happy Chair.

1.2 .הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.

1.3 בעת סימון כפתור "אשר את התקנון" הינך מאשר כי קראת את התקנון, הבנת את תוכנו ואישרת את תנאי ההתקשרות והרכישה מחברת Happy Chair.

1.4 .תנאי מוקדם לתוקף הרכישה היינו אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.

1.5 . רכישת המוצר ו/או השירות המוצעים למכירה בו, מבטאת את הסכמת הלקוח לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון.

1.6 תנאי תקנון זה עשויים להשתנות מעת לעת וחברת Happy Chair שומרת על זכותה לעדכן ו/או לשנות אותם ו/או לבטלם, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

1.7 לקוח נכבד, אנא הקפד להתעדכן בהוראות התקנון לפני כל רכישה מחברת Happy Chair.

1.8 .השימוש בלשון זכר בתקנון ו/או בכל מקום אחר במהלך ההתקשרות נעשה מטעמי נוחות בלבד.

1.9 .רכישת הכיסויים אינה מיועדת למכירה סיטונאית ואינה מיועדת למכירה חוזרת. קניית כמות מוצרים מחברת Happy Chair לצורך מכירתם ללקוחות משניים או לצד ג' אסורה.


2 .הזכאים להשתתף ברכישה מחברת Happy Chair.

כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן רשאי לבצע רכישות:

2.1 .המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות באופן ובהיקף התואמים את הרכישות שביצע בפועל ומצהיר כי מלאו לו לפחות 18 שנים..

המשתמש מצהיר ומאשר כי הוא כשיר לביצוע הרכישות ורשאי להתקשר בהן עם

חברת Happy Chair.

2.2 .המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי בינלאומי, שהונפק בארצו ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי המוכרות בחוק ומכובדות אצל חברת Happy Chair.

2.3 המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט.

2.4 המשתמש היינו נציג רשמי או בא כוח מוסד או רשות או אחר ועל כך יש ביכולתו להציג אישורים רשמיים חוקיים.


3 .תהליך המכירה

3.1 הואיל והלקוח הביע התעניינות ואת רצונו החופשי לרכוש ממוצרי חברת   Happy Chair, ולאחר שיצר קשר עם חברת Happy Chair ביוזמתו ומרצונו החופשי.

3.2 .עבור כל מכירה ישלח ללקוח  דף "הצעת מחיר"  בדואר אלקטרוני. , דף "הצעת מחיר" כולל את שמות המוצרים, כמות, מחיר, תנאים הכרחיים לביצוע המכירה, מחיר המשלוח.

3.3 לאחר שעבר על פרטי דף "הצעת המחיר" ומילא את כל הפרטים והדרישות המצורפים הנדרשים לחברת Happy Chair להמשך ביצוע המכירה, ישלח הלקוח בדואר אלקטרוני חוזר את דף "הצעת המחיר" חתום כדין בצירוף חותמת (מוסד/רשות מקומית) ובו הוא מאשר את תנאי ההתקשרות עם חברת Happy Chair , יאשר את המחיר ואת פרטי המכירה, כולל עלות דמי המשלוח. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.

3.4 לאחר קבלת דף "הצעת המחיר" בחברת Happy Chair, יישלחו ללקוח קבצים ובהם צבעי הבדים האפשריים, דוגמאות לאיורים ומלל אפשרי כרעיונות בלבד. ניתן לשלב בגרפיקה סמל מוסד ו/או רשות, ובתנאי שהסמל ישלח ויתקבל בחברת Happy Chair בקובץ, בצורה ובדרך המאפשרת את פתיחתו.

3.5 לאחר שהלקוח בחר את המלל (לא חובה) האיור (לא חובה) וצירף את סמל בית הספר (לא חובה) והעביר בדואר אלקטרוני לחברת Happy Chair את בחירתו, יקבל הלקוח  "דף הזמנה ללקוח" הכולל בתוכו טיוטה של הכיסוי אשר הזמין בדואר אלקטרוני.

3.6 "דף ההזמנה ללקוח" כולל את מחיר העסקה, כמות הכיסויים,  מחיר דמי המשלוח, זמן האספקה המשוער, פרטי העסקה, בקשות ספציפיות של חברת Happy Chair מהלקוח.

3.7 בשלב זה רשאי הלקוח לבקש לשנות את עיצוב הכיסוי, לשנות איור, לשנות מלל, לשנות סמלים.

3.8 השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה באמצעות דואר אלקטרוני. לאחר שהלקוח בחן ובדק וחזר ובחן ובדק את הגרפיקה, המלל, סימני הפיסוק והניקוד, סמל בית הספר, מיקומים על הכיסוי, צבע הבד, צבע דפוס המלל וכל תוספת אשר ביקש ו/או ביקש להכניס לתוכן הגרפיקה, והואיל והכיסוי כמוצר מוגמר מתאים לצרכיו ולשביעות רצונו, ישלח הלקוח לחברת Happy Chair  בדואר אלקטרוני הודעת "אישור גרפיקה להדפסה" חתום על ידו. 

3.9 חברת Happy Chair תעביר ללקוח בדואר אלקטרוני קישור לחשבון PAYPAL של החברה והלקוח יתבקש לבצע את התשלום. לאחר ביצוע התשלום יעביר הלקוח בדואר אלקטרוני אישור מחברת PAYPAL  לביצוע התשלום. פרק זמן האספקה יתחיל להימדד יום לאחר קבלת אישור מחברת כרטיס האשראי בגין העסקה. במידה ולא יתקבל אישור, תועבר הודעה על כך ללקוח, אשר יידרש לספק אמצעי תשלום אחר. במידה ולא יעשה כן, רשאית חברת Happy Chair לבטל העסקה ללא הודעה ללקוח.

3.10 לאחר אימות התשלום ע"י חברת Happy Chair תישלח ללקוח הודעה בדואר אלקטרוני הודעה מחברת Happy Chair " התשלום בוצע בהצלחה".

3.11 כל איור, ו/או מלל ו/או סמל ו/או אחר אשר יודפסו על הכיסויים של חברת Happy Chair ולאחר אישור גרפיקה להדפסה הסופית ע"י הלקוח, יהיו באחריות הלקוח בלבד ועל חברת Happy Chair לא תחול אחריות מכל סוג בנוגע לתוכן כיסוי הכיסא וצבע הבד. 

3.12 כל התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין מראה הכיסוי לבין התמונה. בכל מקרה של סתירה בין הכיסוי בפועל לבין המתואר בתמונה, הפריט בפועל יהיה המוצר הסופי המחייב.

3.14 המלל יבחר ע"י הלקוח ויהיה באחריותו הבלעדית בלבד. לחברת Happy Chair שמורה הזכות לפסול, לא לבצע ולא לשלוח כיסויים אשר יתגלו, על פי שיקול דעת  חברת Happy Chair, כסימנים רשומים, זכויות יוצרים, פוגעניים, בלתי הולמים, גזעניים, מסיטים בעלי אופי מיני וכו… 

3.15 .בכל מקרה כי יתגלה לחברת Happy Chair אחד או יותר מהכתוב בסעיף 3.6 תהיה רשאית חברת Happy Chair לבטל את המכירה ולא להחזיר ללקוח את התשלום עבור הכיסויים וזאת באם הודפסו ובאם לא. 

3.16 לאחר "אישור גרפיקה להדפסה" סופי ומוחלט ע"י הלקוח, לא יהיה ניתן לשנות ו/או לבטל את המכירה וביטול העסקה יהיה נתון לשיקול חברת Happy Chair בלבד.

  

4.מחיר וזמן אספקה ללקוח

חברת Happy Chair לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר ואיחור כזה לא יקנה ללקוח אפשרות לביטול העסקה במקרים הבאים:

4.1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע .

4.2. שביתה ו/או עיכובים אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.

4.3. כל סיבה שאינה בשליטת חברת Happy Chiar.

4.4. בכל מקרה של עיכוב באספקה, או של ביטול המכירה הנגזרת עקב אספקה, לא יהיה לחברת Happy Chair כל אחריות לכל נזק שהוא שייגרם ללקוח, ולא תהיה ללקוח כל עילה ו/או טענה כלפי חברת Happy Chair בנוגע לתוצאות העיכוב ו/או הביטול, ובכלל זה, בגין כל נזק אחר, ישיר או עקיף, שייגרם לו.

4.5 זמן האספקה תלוי בזמני האספקה של המדינה אליה נשלחה ההזמנה ולמען אשר ציין הלקוח ככתובת המבוקשת על ידו לאספקה.

4.6 חברת Happy Chair תעביר ללקוח "בדף הצעת המחיר" את עלות המשלוח למדינה המבוקשת ואת מועדי האספקה המשוערים.

4.7 חברת Happy Chair אינה אחראית על מחיר המשלוח, על מועד האספקה ללקוח, על איכות השילוח ועל שירות חברת המשלוחים.

4.8 מחיר המשלוח המחייב הוא מחיר המוצר כפי שנמסר ללקוח באימות העסקה.

4.9 חברת Happy Chair אינה אחראית על אספקה באזורים אליהם חברות המשלוחים אינן מגיעות. במקרה של מיקום אשר חברת המשלוחים לא מגיעה אליו מכל סיבה שהיא, תימסר ע"י חברת Happy Chair הודעה ללקוח אשר יתבקש לבחור מיקום אספקה חלופי, ועל אחריותו הבלעדית בלבד.


5. מדיניות החזרת מוצרים

5.1 מאחר והכיסויים עוצבו במיוחד עבור הלקוח והגרפיקה אושרה לשביעות רצונו, הלקוח מסכים כי לא ניתן להחזיר לחברת Happy Chair כיסויים אשר הודפסו עבורו, גם אם בהגיעם ללקוח, הוא אינו שבע רצון מהכיסויים מכל סיבה שהיא.

5.2 הלקוח מאשר בזאת כי חברת  Happy Chair פתורה מכל חוק הגנת צרכן בכל מדינה בה בוצעה העסקה ותקנון זה הוא המחייב היחיד ביחסי הסחר בין חברת Happy Chair ובין הלקוח.

5.3 חברת Happy Chair אינה אחראית על נזקים ופגמים כתוצאה מתהליך אספקת הכיסויים.

5.4 כיסויי Happy Chair יצעו מחברתנו כאשר הם במצב תקין על פי דרישת הלקוח. הלקוח רשאי לבקש לבטל את המכירה וזאת לאחר ששלח את הכיסויים בחזרה לחברת Happy Chair ועל חשבונו ובאחריותו בלבד, לא עשה בכיסויים שימוש כלשהו, הכיסויים הגיעו לחברת Happy Chair כפי שנתקבלו אצל הלקוח.

5.5 חברת Happy Chair תחזיר ללקוח את כספו בצורה בה שילם הלקוח בלבד, וזאת לאחר שהחברה בדקה את הפריטים והגיע למסקנה כי הנזק ו/או הפגם נגרם כתוצאה מרשלנות חברת Happy Chair וזאת בתוך 21 ימי עסקים.

5.6 חברת Happy Chair אינה מחויבת לספק כיסויים אחרים במקום כיסויים שהגיעו ללקוח וביום קבלתם הם אינם לשביעות רצונו, לרבות אם החזיר הלקוח את הכיסויים לחברת Happy Chai

בחר עיצוב, צבע בד, התאמה לסוג כיסא